Jak přibrat na váze

Jak přibrat na vázeV jistém slova smyslu je přibírání na váze synonymem k hubnutí. Stejně jako u hubnutí je třeba mít spoustu trpělivosti a disciplínu. Lidé se snaží přibrat z různých důvodů. Někteří třeba z toho důvodu, že dělají sport, který zkrátka vyžaduje abyste měli určité tělesné předpoklady. Jiní jsou třeba po dlouhé nemoci zesláblí a vyhublí, takže potřebují tělu dodat dostatek energie a dát svou váhu do pořádku.

Zde je tedy několik tipů, jak přibrat na váze a to bez použití jakýkoliv doplňků výživy. Pokud je budete dodržovat, první výsledky se dostaví velmi brzy a to již po prvním týdnu.

Nutriční dieta

Zahrňte nutriční dietu do svého programu na přibrání váhy. Dopřávejte si potraviny s nízkým obsahem tuku a vysokým obsahem kalorií, tzn. ořechy, mléčné výrobky, vejce, fazole atd. Jídla jako hamburgery, hranolky, sladkosti atd., zkrátka jídla s vysokým obsahem kalorií, mohou vypadat lákavě, zvlášť když se snažíte přibrat. Pravdou ale je že tato jídla jsou nezdravá, takže to s nimi rozhodně nijak nepřehánět. Nechcete přibrat na úkor svého zdraví.

Jezte více kalorií, než spotřebováváte

Tělo a denní režim každého jedince je jiný, proto nelze říct, že byste denně měli přijmout tolik a tolik kalorií. Musíte si proto zjistit, kolik denně spálíte kalorií a postarat se o to, abyste jich přijmuli více, než kolik jich spálíte. Ideální je přijmout asi o 500 kalorií denně více, než kolik jich spotřebujete.

Zvětšujte své porce

Zvětšujte velikosti svých porci a jezte častěji. Jíst jen snídaně, obědy a večeře nestačí. Konzumace jídla každé 2-3 hodiny  umožní tělu lépe příjmat a ukládat kalorie. Ujistěte se, že Vaše jídlo obsahuje dostatek bílkovin a sacharidů.

Pijte zdravé nápoje

Pijte nápoje, které mají zdravé kalorie. Snažte se vyhýbat přeslazeným baleným džusům, protože obsahují velké množství umělého cukru. V ideálním případě pijte jen přírodní šťávy. Držte se dál od nápojů jako limonády (zvláště pozor na Coca-Colu), latté atd. Tyto nápoje mají mnoho kalorií, ale málo výživy.

Pravidelně cvičte

Cvičit byste měli i pokud neusilujete o zvýšení váhy, v případě že se snažíte přibrat je ale cvičení ještě důležitější. Zrychlujete tak svůj metabolismus a kalorie se tak přeměňují na svalovou hmotu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *